Veelgestelde vragen
Inloggen
Aanbod
Bestellen
Levering
Ruilen
Service & garantie
Veiligheid
Goede doelen
Gebruik van cookies
Privacyverklaring
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)
Helpdesk
Cookies
Veelgestelde vragen: Levering
Wanneer wordt mijn cadeau bezorgd?
Standaard is de levertijd 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen de afgesproken 5 werkdagen geleverd kunnen worden dan staat dit duidelijk vermeld op de orderbevestiging. Voor zendingen buiten Nederland, kan het langer duren.
Ik heb een cadeaukaart gekozen, maar heb deze nog niet ontvangen, hoe kan dat?
We versturen cadeaukaarten, ook digitale, binnen 5 werkdagen. We vragen je altijd deze tijd af te wachten. Zijn de 5 werkdagen reeds voorbij, neem dan contact met ons op via onze
helpdesk .
Let op: cadeaukaarten kunnen in je spam terechtkomen. Controleer dus goed of onze mail met je cadeaukaart niet in de spam terecht is gekomen voor je contact met ons opneemt.
Mijn cadeau wordt bezorgd bij een DHL Servicepunt. Hoe kan ik mijn cadeau volgen?
Je ontvangt een e-mail van DHL. In de e-mail staat een 'Track & Trace-link'. Als je op die link klikt, kan je je cadeau volgen. Je krijgt ook een e-mail als het cadeau klaar ligt op het DHL afhaalpunt. Neem een geldig legitimatiebewijs mee (rijbewijs, ID-kaart, paspoort) als je je cadeau ophaalt.
Hoe lang blijft mijn cadeau bij een DHL Servicepunt liggen?
Je hebt 7 dagen de tijd om het cadeau op te halen bij het DHL Servicepunt. Daarna wordt het teruggestuurd naar Cadeau Carrousel. Als dat gebeurt, neem dan contact op met onze helpdesk.
Mijn cadeau wordt bezorgd op een DHL Servicepunt. Hoe weet ik of mijn cadeau klaarligt?
Je krijgt een e-mail als het cadeau klaarligt op het DHL Servicepunt. Kijk af en toe ook of deze e-mail niet in je ongewenste mail / spambox zit. Neem een geldig legitimatiebewijs mee (rijbewijs, ID-kaart, paspoort) als je je cadeau ophaalt.
Mijn cadeau lag 7 dagen op een DHL Servicepunt. Het cadeau is teruggestuurd naar Cadeau Carrousel. Hoe kan ik nu mijn cadeau ontvangen?
Als dit gebeurt, neem dan contact op met onze helpdesk. De medewerker vraagt om je
OrderID . Dit nummer staat in de e-mail (
orderbevestiging ) die je na je bestelling hebt ontvangen. Bewaar deze e-mail daarom goed. Als het
OrderID klopt, sturen we het cadeau nog een keer naar je toe.
Ik heb mijn cadeau niet ontvangen. Wat nu?
Het duurt standaard 5 werkdagen tot je cadeau er is. Voor zendingen buiten Nederland kan het iets langer duren. Is je cadeau na 2 weken niet bezorgd en heb je geen bericht gehad over een latere bezorging? Neem dan contact op met onze helpdesk via dit
formulier , of bel naar 0900 8 528 528 (normaal tarief - dit telefoonnummer is alleen te bellen vanuit Nederland). Wij nemen alleen meldingen van niet ontvangen geschenken in behandeling die uiterlijk 1 maand na sluiten van de bestelperiode gemeld zijn.
Staat je antwoord hier niet bij?
Stel hier je vraag aan de helpdesk.