Hulp bij inloggen


Op jouw Cadeau Carrousel voucher staat een persoonlijke loginnaam en wachtwoord.
Vul jouw persoonlijke loginnaam en wachtwoord in op de toegangspagina, om terecht te komen op de speciale Cadeau Carrousel website.

Lukt dit niet? Voer dan de volgende stappen uit:
  1. Controleer of de loginnaam en het wachtwoord juist zijn ingevoerd. 
  2. Het kan zijn dat de gegevens die je gebruikt om in te loggen niet meer geldig zijn. Controleer de geldigheidsdatum op de voucher. 
  3. Het kan zijn dat je gebruik maakt van een verouderde internetbrowser. Je browser is het programma waarmee je op het internet surft. Bijvoorbeeld: Internet Explorer, Firefox of Chrome. Met een verouderde browser kan je de website MijnCarrousel.nl helaas niet meer (goed) gebruiken. We raden je aan om over te schakelen naar een nieuwere versie. 
Ervaar je nog altijd problemen? Dan kan het probleem liggen aan een overvolle cache of verouderde cookies. Probeer daarom de cache te legen en de cookies te wissen. Hoe dit werkt is afhankelijk van de browser die je gebruikt. Hier een uitleg van de door ons ondersteunde browsers:

Cookies wissen en cache legen in Chrome
  • Klik rechtsboven in de browser op de drie puntjes
  • Ga naar Instellingen
  • Ga in het linkermenu naar Privacy en beveiliging
  • Ga nu naar Browsegegevens wissen
  • Zet in het tabblad basis vinkjes bij Cookies en andere sitegegevens en Gecachte afbeeldingen en bestanden.
  • Verwijder alle andere vinkjes
  • Klik op Gegevens wissen
  • Sluit dit tabblad en ga opnieuw naar de inlogpagina van Cadeau Carrousel
Cookies wissen en cache legen in Firefox
  • Ga rechtsboven naar de drie streepjes
  • Ga naar Instellingen
  • Klik op Privacy & beveiliging
  • Ga naar Cookies en websitegegevens
  • Klik op Gegevens wissen
  • Klik op Wissen.
  • Sluit dit tabblad en ga opnieuw naar de inlogpagina van Cadeau Carrousel
Cookies wissen en cache legen in Edge
  • Ga rechtsboven naar de drie stipjes
  • Ga naar Instellingen
  • Ga in het linkermenu naar Privacy, zoeken en services
  • Klik onder 'Browsegegevens wissen' op Kiezen wat u wilt wissen
  • Zet een vinkje bij Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingenen bestanden in de cache, en vink andere opties uit als die al aangevinkt zijn
  • Klik op Nu wissen
  • Sluit dit tabblad en ga opnieuw naar de inlogpagina van Cadeau Carrousel
Cookies wissen en cache legen in Safari
In Safari werkt dit in 2 delen, en hierbij is het afhankelijk welke versie van MacOS je gebruikt.
  1. Wis eerst de cookies. Kijk voor het wissen van de cookies op de supportpagina van Apple. 
  2. Leeg dan de cache, dit werkt als volgt:
  • Ga in de menubalk bovenaan naar Safari
  • Kies voor Voorkeuren.
  • Ga naar het tabblad Geavanceerd
  • Vink Toon Ontwikkel-menu in menubalk aan
  • Sluit het venster door op het rode bolletje met het kruisje te sluiten.
  • Ga in de menubalk bovenaan naar Ontwikkel
  • Klik op Leeg caches
  • Ga opnieuw naar de inlogpagina van Cadeau Carrousel
Lukt inloggen hierna nog steeds niet, of ben je je inloggegevens kwijt? 
Neem dan contact op met onze helpdesk. Dit kan telefonisch door te bellen met 0900 8 528 528 (normaal tarief, let op: dit telefoonnummer is alleen te bellen vanuit Nederland) of klik hier voor het contactformulier.
Voor het verstrekken van inloggegevens zal de medewerker van de helpdesk vragen naar je naam, adresgegevens en de naam van je werkgever. Deze gegevens worden gecontroleerd bij jouw werkgever. Zodra jouw werkgever heeft bevestigd, ontvang je van ons een nieuwe loginnaam en wachtwoord.