Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen: Bestellen

Hoe werkt het bestellen van een cadeau?

Je kunt jouw cadeau via internet uitzoeken en bestellen.

1. Ga naar de website www.mijncarrousel.nl:
2. Voer in het vak je loginnaam en wachtwoord in. Deze staan op je voucher;
3. Klik op 'inloggen', je komt nu op de pagina van jouw werkgever;
5. Klik op het cadeau van jouw keuze;
6. Klik op 'Bestel dit cadeau';
7. Vul je gegevens in op het formulier en klik op verder met bestellen';
8. Controleer of je jouw gegevens en het cadeau van je keuze goed hebt ingevuld;
9. Als laatste klik je op 'Bestelling afronden'.
 
Het cadeau wordt medio december op de locatie waar je werkzaam bent gestuurd.

Waarom kan ik niet bestellen?

Heb je problemen met het bestellen van jouw cadeau? Dat kan door een aantal dingen komen:
  • Controleer of de voucher nog geldig is. Is de datum op de voucher verlopen? Dan is het helaas niet meer mogelijk een cadeau te bestellen. 
  • Krijg je een foutmelding in je scherm als je je cadeau wilt bestellen? Neem contact op met onze helpdesk via dit formulier of bel 0900 8 528 528 (normaal tarief - dit telefoonnummer is alleen te bellen vanuit Nederland). Zij helpen je verder.

Wat is de levertijd van cadeaus uit Cadeau Carrousel?

Heb je jouw cadeau besteld? Dan heb je een e-mail ontvangen. Dit is de orderbevestiging. Geef vóór 15 oktober jouw keuze door en je ontvangt het geschenk medio december op de locatie waar je werkzaam bent.

Krijg ik een bevestiging van mijn keuze voor een cadeau?

Heb je een cadeau besteld op de website? Dan krijg je daarna een e-mail. Dit is de orderbevestiging. Bewaar deze e-mail goed. Is er iets mis met je cadeau? Dan heb je deze e-mail nodig.

Waarom heb ik geen e-mail (orderbevestiging) ontvangen na mijn bestelling?

Bij elke bestelling wordt automatisch een e-mail met de orderbevestiging gestuurd. Is dat niet het geval? Dan kan je drie dingen doen:
 
1. Kijk of je bestelling gelukt is
  • Ga naar de website www.mijncarrousel.nl:
  • Voer nog een keer je loginnaam en wachtwoord in;
  • Klik op 'inloggen';
  • Zie je jouw cadeau? Dan is je bestelling gelukt.
  • Zie je geen cadeau? Dan is je bestelling niet gelukt. Kijk bij 'Hoe bestel ik mijn cadeau?' om je cadeau alsnog te  bestellen.
Let op: dit kan alleen tijdens de geldigheid van je voucher. Deze staat vermeld bij je persoonlijke inloggegevens op de voucher.

2. Controleer je ingevulde e-mailadres
Het kan zijn dat je jouw e-mailadres niet goed hebt ingevuld tijdens het bestellen. Dit kan je helaas niet meer aanpassen. Een nieuwe bevestiging ontvangen op een ander e-mailadres is ook niet mogelijk. Neem via dit formulier contact op met de helpdesk, of bel 0900 8 528 528 (normaal tarief - dit telefoonnummer is alleen te bellen vanuit Nederland).
  
3. Controleer de inbox van je e-mail
Misschien is de orderbevestiging in je ongewenste e-mail of spambox terecht gekomen. Kijk daarom in je ongewenste mail / spambox of je een e-mail ziet van 'Cadeau Carrousel'.

Hoe controleer ik of ik een juiste bestelling heb geplaatst?

1. Bezoek de website www.mijncarrousel.nl
2. Voer je loginnaam en wachtwoord in; 
3. Klik op 'inloggen'; 
4. Zie je jouw cadeau? Dan is je bestelling gelukt. 
5. Zie je geen cadeau? Dan is je bestelling niet gelukt. Kijk bij 'Hoe werkt het bestellen van een cadeau? om je cadeau te bestellen. 

Let op: dit kan alleen tijdens de geldigheid van je voucher. Deze staat vermeld bij je persoonlijke inloggegevens op de voucher.

Kan ik mijn keuze voor een cadeau wijzigen of ruilen?

Heb je een cadeau uitgekozen en op 'Bestelling afronden' geklikt? Dan is het helaas niet meer mogelijk om te wijzigen. 

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.